Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pokud by Zeman nebyl prezidentem, skončil by v invalidním důchodu...jaký paradox!

1 0
možnosti

Zeman už má roky na důchod starobní.

0 0
možnosti

Nemusím ho, ale pokud již nebude zmizí sranda a zůstane jen nuda a nuda..

0 0
možnosti

někdy bych se radši nudila....

3 0
možnosti

Ktrýkoli protikandidát, který bude mít jako prioritu nehledat nepřátele tam, kde nejsou, tedy v Rusku, který bude nakloněn referendu o vystoupení z EU a který se bude umět postavit za názory většiny národa má můj hlas. pokud se takový nenajde, odnese to zase Miloš :-)

1 4
možnosti

A co má nastat po vystoupení z Unie?

0 0
možnosti
Foto

Já Zemana moc rád nemám, ale pokud se mu nepostaví kandidát, který dokáže správně reflektovat a formulovat současné dění ve světě, který se nebude skrývat za polit a hyperkorektnost, budu ho volit i příště. Současní známí kandidáti jsou blábolilové, kteří buď říkají mnoha slovy nic, nebo melou naprosto z cesty.

2 3
možnosti

V hlavě už toho také moc nemá. Zaslouží si pantofle, Vysočinu a popelníček.

Pokojný důchod mu přejme;-D

14 1
možnosti

Přesně totéž jsem upřímně přál tomu marodovi v roce 1997. Snad jen místo té vysočiny vilu v Portugalsku. Ale oni ti papaláši už jsou takoví. Dobrovolně nikdy žádný neskončil.

2 0
možnosti
Foto

Spočetl někdo někdy, kolik dní, týdnů a měsícú strávil v nemocnicích Václav Havel, příčemž nejméně dvakrát visel jeho život na vlásku?

6 13
možnosti

Jako dobrá vizitka čr a uznávaná osobnost byl až do smrti .

13 1
možnosti

M13i63l35a19n 24K31e30s18l

7. 6. 2017 10:53

Já mám rád především sebe a svou rodinu.Nechci,aby mne nebo někoho z blízkých někdo podřezal,aby nějaký vousáč prznil moje vnučky.Nebudu volit někoho,který celý svůj život prožil bez konfliktu se všemi režimy,ve kterých žil - hezky česky přizdiondič.Budu volit toho,který se nebojí říci svůj názor i když ví,že se mnohým nebude líbit.Jsem sobec a xenofob -toho Zemana obětuji.Budu ho volit i kdyby jen rok vydržel.

4 12
možnosti
Foto

To je přesně můj názor.

1 0
možnosti

Škoda, že jste podobnou myšlenku nepřednesl v Parlamentu v roce 1997

2 0
možnosti

Pane autore zbytečně agitujete jak za starých časů "agitační dvojice".Je hezké, že někoho litujete, ale vaše chytristika je docela ubohoučká. Bylo by asi lépší těšit se sám jen z toho, že Vás něco napadlo.

1 12
možnosti
Foto

Jasně, když chybí vlastní smysluplná myšlenka, nastoupí napadání autora.

11 1
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1029x
Architekt, soukromý podnikatel, bojovník proti omezování svobody ve všech jejích podobách, 1. místopředseda ODS Praha 10.

Seznam rubrik